Niemieckie owoce i warzywa: Kampania z okazji 15. „Dnia Niemieckiego Jabłka” podniosła poprzeczkę dla jabłka.
2025-01-13 14:00
Źródło:
Fruitnet.com
To także podkreśliła akcja inicjatywy „Niemcy – Mój Ogród”, która po raz 15. z rzędu zorganizowała spektakularną akcję promującą jakość i różnorodność rodzimych jabłek, działając w imieniu Federalnego Zrzeszenia Organizacji Producentów Owoców i Warzyw (BVEO).
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem