Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Niemieckie owoce i warzywa: Kampania z okazji 15. „Dnia Niemieckiego Jabłka” podniosła poprzeczkę dla jabłka.

2025-01-13 14:00
Źródło: Fruitnet.com
To także podkreśliła akcja inicjatywy „Niemcy – Mój Ogród”, która po raz 15. z rzędu zorganizowała spektakularną akcję promującą jakość i różnorodność rodzimych jabłek, działając w imieniu Federalnego Zrzeszenia Organizacji Producentów Owoców i Warzyw (BVEO).

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem