Nowa kampania promocyjna jabłek finansowana przez UE debiutuje w Ameryce Łacińskiej.
2025-11-25 17:00
Źródło:
Fruitnet.com
Nowa kampania marketingowa współfinansowana przez Unię Europejską ma na celu podniesienie prestiżu europejskich jabłek wśród konsumentów w Kolumbii i Brazylii. Kampania "Miej Dzień z Jabłkiem! Poznaj wysokiej jakości jabłka z UE" będzie podkreślać jakość, bezpieczeństwo i zrównoważoność.
Fruitnet.com
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



