Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Nowa tożsamość marki została wprowadzona na rynek wraz z rozpoczęciem sezonu europejskich jabłek.

2025-10-08 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu europejskich jabłek, Kanzi wprowadził odświeżoną tożsamość marki w ramach kampanii Power To Go! Premiera odbyła się podczas targów Fruit Attraction w Madrycie, gdzie duże banery kampanii pojawiły się na wejściach do hal wystawowych, w których prezentowano produkty marki Kanzi.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem