Nowy sok jabłkowy Soluna i świeżo pokrojone plastry dodają wartości dla producentów.
2025-05-26 07:00
Źródło:
Fruitnet.com
Konsumenci i producenci otrzymają więcej wartości za swoje pieniądze z jabłek Soluna - sprzedawanych pod marką Bravo w Australii wraz z wprowadzeniem nowych produktów dodających wartość dla owoców hodowanych w Zachodniej Australii.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem