Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Oferta jabłek musi być zaprojektowana z myślą o satysfakcji konsumenta.

2025-02-05 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Konsumpcja świeżych jabłek w Europie zwolniła, dlatego Grupa Blue Whale chce aktywnie przyczynić się do odwrócenia tego trendu, działając jako partner wyboru dla detalicznych sprzedawców. Blue Whale przeprowadza badania rynkowe, mające na celu początkowo zidentyfikowanie oczekiwań konsumentów, zanim zaproponuje...

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem