Perspektywy na sezon marketingowy 2025-2026 dla francuskich jabłek i gruszek
2025-09-01 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Tradycyjne rozpoczęcie kampanii francuskich jabłek gruszek miało miejsce w zeszłym tygodniu w Paryżu, zorganizowane przez Francuskie Stowarzyszenie Jabłek Gruszek (ANPP). Dla francuskich jabłek kampania wygląda obiecująco, zwłaszcza biorąc pod uwagę sytuację w Europie. W przypadku gruszek, priorytetem jest teraz zróżnicowanie odmian.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



