Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Pink Lady ma na celu zdobycie większego udziału w europejskim rynku.

2025-11-24 14:00
Źródło: Fruitnet.com
Marka jabłek Pink Lady twierdzi, że wkroczyła w nową erę dzięki wprowadzeniu nowego podpisu marki, popartego ogólnoueuropejską kampanią marketingową skupiającą się na doświadczeniu gryzienia jednego z jej jabłek.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem