Pink Lady ma na celu zdobycie większego udziału w europejskim rynku.
2025-11-24 14:00
Źródło:
Fruitnet.com
Marka jabłek Pink Lady twierdzi, że wkroczyła w nową erę dzięki wprowadzeniu nowego podpisu marki, popartego ogólnoueuropejską kampanią marketingową skupiającą się na doświadczeniu gryzienia jednego z jej jabłek.
Fruitnet.com
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



