Pink Lady, mówi nowo wybrany prezydent: chcemy podwoić udział w rynku we Włoszech.
2025-02-07 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Od początku sezonu sprzedaż jabłek Pink Lady we Włoszech wzrosła o 16%, co jest jednym z najlepszych wyników w Europie, ale teraz celem jest zwiększenie udziału w rynku we Włoszech. Dane te zostały podane przez markę obecną na targach Fruit Logistica, gdzie nowy prezydent ogłosił plany.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem