Pink Lady: ocena półki i zaangażowania konsumenta poprzez działania w sklepie
2025-07-01 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Pink Lady wprowadziła ukierunkowaną strategię wspierania konsumpcji słynnych jabłek z naklejką w kształcie serca w punktach sprzedaży nowoczesnej dystrybucji w sezonie wiosenno-letnim. Celem jest utworzenie ciągłego związku z
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem