Rockit uruchamia kampanię z okazji Święta Środkowej Jesieni
2025-10-02 04:00
Źródło:
Fruitnet.com
Rockit ma na celu zdefiniowanie tradycyjnego sposobu obdarowywania, promując swoje premium przekąskowe jabłka jako świeżą alternatywę dla księżycowych ciasteczek na Święto Środy.
![Fruitnet.com]() 
Fruitnet.com
 
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem




