Różowe i czerwone jabłka Kissabel, przeznaczone dla młodych konsumentów, są promowane poprzez rozszerzone kampanie w Europie i Ameryce Północnej.
2025-09-25 18:00
Źródło:
Fruitnet.com
Kissabel, opatrzona znakiem towarowym trójka odmian jabłek o barwnym miąższu, który zmienia się od jasnoróżowego do głębokiej czerwieni, jest gotowa kontynuować swoją "rewolucyjną" strategię komercyjną, aby zachęcić nowych, młodych klientów w Europie i Ameryce Północnej.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem