Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Różowe i czerwone jabłka Kissabel, przeznaczone dla młodych konsumentów, są promowane poprzez rozszerzone kampanie w Europie i Ameryce Północnej.

2025-09-25 18:00
Źródło: Fruitnet.com
Kissabel, opatrzona znakiem towarowym trójka odmian jabłek o barwnym miąższu, który zmienia się od jasnoróżowego do głębokiej czerwieni, jest gotowa kontynuować swoją "rewolucyjną" strategię komercyjną, aby zachęcić nowych, młodych klientów w Europie i Ameryce Północnej.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem