Rozpoczyna się kampania Melinda Tessa®.
2025-05-05 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
Duet, który się wzmacnia, wybór co-brandingu mający na celu podkreślenie historii i tożsamości konkretnej i bardzo cenionej odmiany jabłka. Mowa o Tessa®, jednej z odmian Club sprzedawanych przez Melindę i La Trentinę, która właśnie w tych dniach prezentuje się konsumentom z.
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem