Sukces w Europie, Azji i Wielkiej Brytanii dla jabłka Redpop
2025-03-14 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
RedPop, przekąska w kształcie jabłka, nadal zwiększa sprzedaż w Europie i Azji. Po wzroście w tym roku, planowane jest podwojenie ilości do 2028 roku. To buntownicza przekąska, która jest skierowana do młodych osób.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem