Tru-Cape wspiera akcję dostarczenia 8 milionów posiłków w ramach Miesiąca Walki z Głodem na Świecie.
2025-05-22 15:00
Źródło:
Fruitnet.com
Tru-Cape Fruit Marketing, największy na RPA dystrybutor jabłek i gruszek, ponownie łączy siły z lokalnym detalistą Food Lover’s Market oraz agencją wsparcia żywności, FoodForward SA, aby pomóc w zwalczaniu głodu poprzez coroczną kampanię Światowego Miesiąca Głodu.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem