"Wietnam otworzył swój rynek dla Francji w 2015 roku i od dziesięciu lat rośnie stabilnie."
2025-10-27 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Chociaż Europa pozostaje głównym miejscem eksportu świeżych owoców i warzyw francuskich, międzynarodowa sprzedaż jabłek nadal rośnie, zwłaszcza na azjatyckich rynkach. Daniel Soares, dyrektor ds. międzynarodowych w Interfel, udziela aktualizacji. Stoisko Interfel na targach Fruit Attraction 2025 Asia:
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



