Kampania daktyle z Tunezji „po prostu nieopłacalna”
2025-03-03 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Kampania deglet nour w Tunezji miała problemy z niskim popytem w wyniku problemów produkcyjnych i spadku jakości w tym sezonie. Okres od stycznia do marca, który jest komercyjnym oknem dostaw do kluczowych rynków na miesiąc Ramadanu, okazał się w tym roku zmarnowaną szansą. "Sezon po prostu nie jest...
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Daktyle
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



