Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Grupa USA Pears wprowadza nową tożsamość wizualną i logo po czterech dekadach, aby przyciągnąć nowoczesnych konsumentów.

2025-10-15 10:00
Źródło: Fruitnet.com
USA Pears chce ponownie zaprezentować amerykańskim konsumentom i nabywcom swoje rodzime gruszki poprzez wprowadzenie zabawnego, świeżego i nowoczesnego wyglądu.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Gruszki

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem