"Maroko coraz częściej wymaga gruszek odmiany Conference, a nawet stworzyliśmy nową markę specjalnie na ten rynek"
2025-09-10 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Obecnie kampania owocowo-warzywna w Europie jest zaznaczona kontrastami. Niska zbiór czosnku w Hiszpanii, nadprodukcja ziemniaków we Francji oraz niestabilne ceny cebuli ustanawiają nastroje dla tych produktów na europejskim rynku. Yohan Lanoë, szef Grupy Lanoë, przeanalizował sytuację.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Gruszki
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



