Dorì zakończył kampanię zagraniczną ze wzrostem o 300%.
2025-03-06 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
Z 300% wzrostem sprzedaży, zakończona została sprzedaż za granicą kiwi Dorì, za którą odpowiedzialny był Origine Group. W tym sezonie żółte kiwi Dorì zadebiutowało na nowych rynkach w Azji oraz w Ameryce Północnej i Południowej, zdobywając uznanie konsumentów dzięki swojej
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Kiwi
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem