Nowa kampania marketingowa Zespri przekazuje wartościową wiadomość dla konsumentów.
2025-05-19 11:00
Źródło:
Fruitnet.com
Firma marketingowa kiwi Zespri udostępniła więcej szczegółów dotyczących swojej najnowszej kampanii marketingowej skierowanej do konsumentów w Azji, w ramach której stara się nawiązać relacje z jeszcze większą liczbą świadomych zdrowotnie konsumentów w kilku rynkach regionu.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Kiwi
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem