Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Nowozelandzki gigant kiwi Zespri ma na celu stać się najzdrowszą marką owoców na świecie do 2035 roku.

2025-10-13 13:00
Źródło: Fruitnet.com
Firma zajmująca się kiwi, Zespri, podkreśliła swoją ambicję stania się najzdrowszą marką owoców na świecie w ciągu najbliższej dekady.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Kiwi

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem