"Powinniśmy osiągnąć 750 ton czerwonego kiwi w ciągu pięciu lat."
2025-10-30 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Vergers Cancel kontynuuje ambitny program rozwoju kiwi, który rozpoczął pięć lat temu. Alexandre Cancel omawia nową kampanię czerwonego kiwi, która jest obecnie w trakcie realizacji, oraz aktualizuje postęp firmy w segmentach żółtym i zielonym. Dodatkowe 20 hektarów dla
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kiwi
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



