Zespri osiąga znaczny wzrost sprzedaży w Wielkiej Brytanii dzięki próbkom w sklepach Tesco i Sainsbury's.
2025-11-10 10:00
Źródło:
Fruitnet.com
Jason Te Brake, dyrektor generalny marki kiwi Zespri, twierdzi, że próbki w sklepach Tesco i Sainsbury's przyczyniły się do znacznego wzrostu sprzedaży wiosną i latem w Wielkiej Brytanii.
Fruitnet.com
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Kiwi
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



