Brazylia chce się zadomowić w Azji poprzez eksport winogron, mango i melonów, ale logistyka pozostaje przeszkodą.
2025-09-11 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Azjatycki rynek staje się kluczowym miejscem docelowym dla brazylijskich świeżych owoców, zwłaszcza winogron, mango i melonów. Jednak długie czasy dostawy i intensywna regionalna konkurencja zmuszają sektor do ponownej oceny swoich strategii. Pomimo tego globalne spożycie świeżych owoców nadal rośnie i
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



