Naszym celem jest promowanie małej mango jako ikonicznego kolumbijskiego produktu na całym świecie.
2025-10-16 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W zaledwie trzy lata kolumbijski mango dla niemowląt przekształcił się z nieznanego produktu w wschodzący egzotyczny owoc z coraz większą popularnością w Stanach Zjednoczonych. Carlos Leal, dyrektor handlowy TropiFresh, który stanął na czele tego wzrostu ze swoją siedzibą w Santa Marta, opisuje.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



