"Pierwsza część kampanii mangowej w Peru była koszmarem, a druga część jest obciążona niepewnością."
2025-01-27 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Sezon mango w Peru dobiega teraz do połowy. Dotychczas była to trudna kampania ze względu na suszę, zwiększoną konkurencję z innych źródeł, brak zasobów logistycznych i kartonów do pakowania, oraz niższe ceny. Produkcja teraz przenosi się do Casma.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



