Meksykańska gorzka melonka w Europie, między zmiennością cen a presją nowych producentów.
2025-03-25 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Meksykańskie eksporty owoców i warzyw ewoluowały w ostatnich latach, napotykając nowe przeszkody związane z konkurencją, klimatem i zmiennością cen. W tym kontekście przez 33 lata meksykańska firma Agropecuarios San Carlos, zlokalizowana w Nayarit i Cancun, skutecznie pozycjonowała indyjskie i chińskie.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Melony
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



