Pozytywny bilans kampanii "Snack the Summer" dla płaskiej nektarynki Ondine.
2025-10-03 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
Kampania komunikacyjna i handlowa „Snack the Summer” firmy Ondine, producenta premium płaskich nektarynek, zakończyła się bardzo pozytywnymi wynikami. Dzięki zintegrowanej strategii wielokanałowej, skupionej na wzmocnieniu tożsamości marki i stymulowaniu popytu, firma zdołała wyróżnić się i osiągnęła sukces.
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Nektarynki
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem