"Brak wiedzy, czasu i pieniędzy" powoduje, że młodzi konsumenci we Francji unikają świeżych produktów spożywczych.
2025-03-04 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Instytut Kantar wykorzystał tegoroczne Międzynarodowe Targi Rolnicze w Paryżu, aby ujawnić trendy i rozwój konsumpcji we Francji oraz rolę, jaką odgrywają owoce i warzywa. "Ze względu na szereg niedawnych kryzysów, kwestia suwerenności żywnościowej powraca na pierwszy plan.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



