Brytyjska kampania promuje przekąski z owoców i warzyw dla dzieci.
2025-06-03 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Veg Power, brytyjska organizacja non-profit skupiona na promowaniu zdrowszego jedzenia, rozpoczęła ogólnokrajową kampanię pod nazwą Atakuj Przekąskę, mającą na celu zachęcenie dzieci do wybierania zdrowszych przekąsek na bazie owoców i warzyw. Kampania ma na celu wsparcie rodziców w wprowadzaniu większej ilości wartościowych składników odżywczych.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



