Dane ze Szwajcarii pokazują ograniczone promocje owoców i warzyw w sprzedaży detalicznej.
2025-12-10 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Niedawne śledztwo przeprowadzone przez szwajcarski program radiowy On en parle podkreśliło niską reprezentację promocji owoców i warzyw w dużych sieciach handlowych. Przegląd listopadowych akcji promocyjnych wykazał, że tylko 10% ofert koncentrowało się na owocach i warzywach, podczas gdy około 60% promowało.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



