Francuskie stowarzyszenie Interfel kieruje swoją kampanię owoców i warzyw skierowaną do młodych konsumentów poprzez sztukę uliczną.
2025-07-01 15:00
Źródło:
Fruitnet.com
Francuska organizacja Interfel zwiększyła wysiłki w celu zachęcenia młodych konsumentów do spożywania większej ilości świeżych owoców i warzyw, wprowadzając nową, osmiotygodniową serię letnich promocji o nazwie Jamais Trop Street (Nigdy Za Mocno na Ulicy).
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem