Hello Kitty uruchamia zabawę w poszukiwanie owoców w całej Azji.
2025-10-27 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Rada Promocji Eksportu Owoców i Warzyw w Japonii (J-FEC) oraz Sanrio uruchomiły "Hello Kitty Japanese Fruit Hunt" - mobilne polowanie na owoce uprawiane w Japonii. Rozgrywka, która odbywa się w sześciu krajach Azji, zaprasza uczestników do odwiedzenia restauracji i sklepów,
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



