Interfel kieruje się do młodych dorosłych za pomocą reklamy „Jamais Trop” zorientowanej pionowo.
2025-04-02 12:00
Źródło:
Fruitnet.com
Francuskie stowarzyszenie branży produkującej Interfel wyemitowało najnowszą reklamę w swojej kampanii Les fruits et légumes frais, c’est Jamais Trop (Świeże owoce i warzywa, nigdy za dużo), w ramach próby zwiększenia spożycia świeżych owoców i warzyw wśród osób w wieku od 25 do 34 lat.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem