Islandia utrzymuje partnerstwo z Keelings, ale zrezygnowała z umieszczania nazwy firmy na etykietach produktów.
2025-02-20 15:00
Źródło:
Fruitnet.com
Raport w The Grocer sugeruje, że Iceland Foods sprzedaje teraz wszystkie swoje świeże owoce i warzywa pod własną marką, co oznacza, że nie będzie już sprzedawać żadnych produktów pod marką Keelings, Love to Grow.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem