Kampania Hello Kitty powraca, aby promować eksport japońskich owoców i warzyw.
2025-10-28 07:00
Źródło:
Fruitnet.com
Rada Promocji Eksportu Owoców i Warzyw do Japonii (J-FEC) ponownie nawiązała współpracę z firmą Sanrio i jej postacią Hello Kitty, aby uruchomić interaktywną cyfrową kampanię Hello Kitty Japanese Fruit Hunt.
Fruitnet.com
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



