Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Kampania Hello Kitty powraca, aby promować eksport japońskich owoców i warzyw.

2025-10-28 07:00
Źródło: Fruitnet.com
Rada Promocji Eksportu Owoców i Warzyw do Japonii (J-FEC) ponownie nawiązała współpracę z firmą Sanrio i jej postacią Hello Kitty, aby uruchomić interaktywną cyfrową kampanię Hello Kitty Japanese Fruit Hunt.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem