Lidl Foodies: Interaktywne warsztaty na temat owoców i warzyw.
2025-03-21 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Hiszpania: DIA ujawnia plan strategiczny do 2029 r.
Hiszpański detalista DIA przedstawił swój plan strategiczny na lata 2025-2029, określając jako cel stanie się preferowanym sklepem spożywczym i internetowym w każdej dzielnicy, którą obsługuje. W kraju rodzinnym detalisty kluczowe cele obejmują otwarcie ponad 300 nowych sklepów osiedlowych.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



