Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

NIQ: oto marki o największym wzroście ekspansji w Europie. Owoce i warzywa? Brakujące.

2025-11-18 00:00
W Europie Zachodniej Coca-Cola jest marką, która najskuteczniej zamienia swoją obecność na półkach w rzeczywiste zakupy. Tak wynika z nowego wskaźnika Brand Traction Score opracowanego przez NielsenIQ (NIQ), który jest narzędziem przeznaczonym dla marek działających w handlu detalicznym spożywczym do oceny skuteczności konwersji. Jest to ważne.

Więcej. Przejdź do artykułu

Italiafruit.net
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem