NIQ: oto marki o największym wzroście ekspansji w Europie. Owoce i warzywa? Brakujące.
2025-11-18 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
W Europie Zachodniej Coca-Cola jest marką, która najskuteczniej zamienia swoją obecność na półkach w rzeczywiste zakupy. Tak wynika z nowego wskaźnika Brand Traction Score opracowanego przez NielsenIQ (NIQ), który jest narzędziem przeznaczonym dla marek działających w handlu detalicznym spożywczym do oceny skuteczności konwersji. Jest to ważne.
Italiafruit.net
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



