Ograniczenia "marketingu ignorancji" w ramach Think Fresh 2025.
2025-03-10 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
Rola staje się coraz ważniejsza w wyborach konsumentów, również w przypadku warzyw i owoców. Badania przeprowadzane corocznie przez Monitor Warzywno-Owocowy Agroter, przedstawiane na konferencji Think Fresh, potwierdzają tę tendencję od ponad pięciu lat, a mnogość marek warzyw i owoców pojawiających się nawet w telewizji jest tego dowodem.
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem