Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Tesco wprowadza program lojalnościowy z zachętami, aby zmotywować klientów do spożywania większej ilości świeżych produktów.

2025-07-24 16:00
Źródło: Fruitnet.com
Największy brytyjski detalista spożywczy Tesco odświeżył swoją kampanię 5 porcji warzyw i owoców oraz uruchomił nowy projekt mający na celu zwiększenie sprzedaży owoców i warzyw, próbując usunąć przeszkody w zdrowym odżywianiu dla swoich klientów.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem