Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

"Wiele pracy zostało włożone w standaryzację jeżyn; to powinno być bardzo pomocne"

2025-04-04 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Badania wykazały, że 88% Belgów nie kupuje jeżyn. „Jest to zatem mniej znany produkt z dużym potencjałem wzrostu” - mówi Miguel Demaeght, Dyrektor Działu Owoców w BelOrta. Wskazuje on na Wielką Brytanię, gdzie ten rodzaj miękkich owoców sprzedaje się znacznie lepiej. I na Kanadę, gdzie 340

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem