Hiszpański sektor cytrusowy uruchamia grę wideo, aby podkreślić wartość soku pomarańczowego.
2025-06-20 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Sektor cytrusowy połączył siły, aby uruchomić edukacyjną grę wideo, która ma na celu podkreślenie wartości czystego soku pomarańczowego oraz przemysłu, który to umożliwia. Gra o nazwie Zumotron, będąca głównym punktem inicjatywy "Nic więcej niż sok. Nic mniej niż sok", została uruchomiona.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomarańcze
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



