Hiszpański sektor cytrusowy uruchamia grę wideo w ramach promocji soku pomarańczowego.
2025-06-18 15:00
Źródło:
Fruitnet.com
Hiszpańscy dostawcy cytrusów połączyli siły, aby stworzyć edukacyjną grę wideo w ramach inicjatywy „Nic więcej niż sok. Nic mniej niż sok”, promującej 100-procentowy świeżo wyciskany sok pomarańczowy.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Pomarańcze
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem