Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Tradycja przerwy na pomarańcze wraca na mistrzostwa Europy kobiet.

2025-07-08 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Inicjatywa LIDL GB ma na celu przywrócenie znajomej praktyki z brytyjskiego futbolu: przekrojonej pomarańczy w przerwie meczu. Ta kampania nawiązuje do narodowych wspomnień, zwłaszcza wśród osób powyżej 55. Roku życia. Badania wskazują, że 64% tej grupy wiekowej pamięta tradycję związana z podawaniem pomarańczy w przerwie, podczas gdy tylko 29% osób w wieku 18-24...

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Pomarańcze

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem