"Zależy nam również na stworzeniu pełnego brandu dla ekologicznych śliwek"
2025-07-17 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Od wczoraj rozpoczęła się ponownie nowa pora sezonu ekologicznych śliwek w BelOrta. Ten projekt, rozpoczęty kilka lat temu, zyskuje coraz większe uznanie, a w tym sezonie spodziewany jest solidny miesiąc sprzedaży. "Wreszcie znów dobra śliwka z północy," śmieje się Gunther De Vadder, menedżer ds. ekologii w tej firmie.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Śliwki
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



