Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Reklamy detaliczne produktów spożywczych wzrosły o 3%, podczas gdy ceny owoców i warzyw spadły.

2025-03-03 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Handel detaliczny w tym tygodniu pomagał klientom przy kasie, oferując promocje na ulubione produkty spożywcze. Winogrona były najczęściej reklamowanym owocem w tym tygodniu, tuż za nimi znalazły się truskawki i jeżyny. Ziemniaki russet, szparagi i grzyby należały do najpopularniejszych warzyw. Produkty importowane.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Truskawki - z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem