Wyzwanie kampanii marketingowej dla greckich truskawek.
2025-06-02 11:00
Źródło:
Fruitnet.com
Sezon greckiej kampanii truskawkowej rozpoczął się w tym roku około dwóch tygodni później niż zwykle, w listopadzie, głównie z powodu opóźnień w sadzeniu roślin - powiedział Aleksandros Polydoropoulos, agronom specjalizujący się w truskawkach w greckiej firmie Labidino.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Truskawki - z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem