Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Psychologia efektu kwaśnej winogrona

2025-02-10 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Gdy jednostki nie osiągają zamierzonych celów, mogą zaniżyć wartość tych celów, zjawisko znane jako „efekt gorzkich winogron”. Termin ten pochodzi z bajki Ezopa „Lis i winogrona”, w której lis, niezdolny do sięgnięcia winogron, odrzuca je jako kwaśne. Badania wskazują, że takie działania poznawcze...

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Winogrona

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem