Psychologia efektu kwaśnej winogrona
2025-02-10 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Gdy jednostki nie osiągają zamierzonych celów, mogą zaniżyć wartość tych celów, zjawisko znane jako „efekt gorzkich winogron”. Termin ten pochodzi z bajki Ezopa „Lis i winogrona”, w której lis, niezdolny do sięgnięcia winogron, odrzuca je jako kwaśne. Badania wskazują, że takie działania poznawcze...
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Winogrona
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



