Chile intensyfikuje promocję swoich owoców w Azji.
2025-05-22 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Chile właśnie zakończyło sezon wiśni, który charakteryzował się wysokimi ilościami i niskimi cenami, ale z silnym popytem w Azji. Chiny są głównym miejscem docelowym, podczas gdy rynki takie jak Indie i Stany Zjednoczone zyskują na znaczeniu. "Frutas de Chile", organizacja zrzeszająca głównych eksporterów owoców tego kraju.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



