"Obecnie trudno jest sprzedawać greckie słodkie wiśnie"
2025-05-29 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Marketing greckich słodkich wiśni ruszył w tym roku z opóźnieniem, około dwóch tygodni. "Pierwsze dostawy dotarły dopiero 10 maja, z powodu późnych przymrozków w północnej greckiej regionie uprawy w Pella. Chociaż rozpoczęliśmy sezon z cenami znacznie wyższymi niż w ubiegłym roku".
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



